reklama

Akože s kým bankujeme?

Vyzerá to ako vtip, ale vtip to bohužiaľ nie je.Prvý: Kúpil som si tento rok krásny a veľký dom. Na hypotéku.Druhý: Výborne.Prvý: A kúpil som si aj apartmán vo Vysokých Tatrách. Tiež na hypotéku.Druhý: Gratulujem.Prvý: A na spotrebný úver som si kúpil riadne auto. Žihadlo. Druhý: Fíha. Ale to ťa muselo riadne finančne vyčerpať.Prvý: Kdeže, práve naopak. Banka mi dala na môj účet veľký balík peňazí.Druhý: Čože? A to s kým bankuješ?Prvý: Akože s kým? No predsa s Európskou centrálnou bankou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Roman Brandšteter

Roman Brandšteter

Bloger 
  • Počet článkov:  150
  •  | 
  • Páči sa:  27x

Člověk nemá zestárnout, dokud nezmoudří. (JW) ....... Cesta do pekla je dláždená tými najlepšími úmyslami. (anonym) ...... O mne: Introvert uprostred úžasne zaujímavého a súčasne trochu desivého sveta. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťEurópska úniaNezaradenéFikcie a imaginácie"Rukoväť modernej ľavice"

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu